Mamy dla Państwa do zaoferowania pierścienie oraz tłoki do CASE CX31 do silnika Isuzu stosowanego w koparkach CASE CX 31.
W naszej ofercie posiadamy tłoki nad wymiarowe, tuleje cylindrów oraz pierścienie tłokowe.
Obsługujemy również pozostałe modele CASE CX 31 tj. CASE CX 31B.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Dla silników czterosuwowych niedoładowywanych wartość jego jest bliska wartości średniego współczynnika składu dla cylindra lub całego silnika, zależnie od miejsca pobrania próbki spalin. W silnikach doładowywanych występuje z reguły przedmuch cylindrów powietrzem. Wskutek tego w spalinach pobieranych z rury wydechowej, występuje większa zawartość tlenu i azotu niż w spalinach powstałych w cylindrze w wyniku spalenia określonej dawki paliwa. W silnikach dwusuwowych występuje na ogół przynajmniej w pewnym zakresie warunków pracy ucieczka części ładunku do rury wydechowej. W silnikach o zapłonie samoczynnym daje to taki sam skutek, jak przedmuch cylindra, i powoduje zwiększenie wartości obliczonego współczynnika nadmiaru powietrza w stosunku do występującego rzeczywiście w cylindrze silnika. Przy zasilaniu gaźnikowym występuje ucieczka części mieszanki. Mieszanka ta ma w przybliżeniu taki sam skład, jak pozostała w cylindrze. Dlatego też, jeżeli ulegnie ona spaleniu w rurze wydechowej, wówczas skład spalin nie ulegnie zmianie i obliczony na jego podstawie współczynnik nadmiaru powietrza jest bardzo bliski rzeczywistego. Natomiast w przypadku niecałkowitego spalenia paliwa w uciekającej mieszano, spaliny wykazują zawartość stosunkowo dużej ilości węglowodorów, co może prowadzić do błędnego wnioskowania o składzie mieszanki w cylindrze silnika i przebiegu procesu spalania. Trzeba podkreślić, że skład spalin pobranych z poszczególnych cylindrów silnika gaźnikowego może się bardzo różnić. Dlatego też na podstawie składu spalin całego silnika, pobranych z odcinka rury wydechowej, przez który przepływają spaliny ze wszystkich cylindrów, nie można wnioskować o składzie mieszanki w poszczególnych cylindrach.