W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach CASE CX 18.
Obsługujemy również pozostałe modele CASE CX18 tj. CASE CX 18B.
Uszczelka głowicy CASE CX18 dostępna jest na miejscu. W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.
Obsługujemy również pozostałe modele CASE CX18 tj. CASE CX 18B.
Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z CASE CX 18.
W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.
Równocześnie zmiany napełnienia w warunkach nieustalonych są w tych silnikach znacznie mniejsze niż w silnikach o zapłonie iskrowym, gdyż występują w nich mniejsze prędkości obrotowe i mniejsze przyspieszenie kątowe. Tym niemniej, obserwuje się przy przyspieszaniu silników o zapłonie samoczynnym obniżenie granicy dymienia, a nawet dopalanie paliwa w okresie suwu rozprężania i wydechu wynikające z obniżenia stopnia napełnienia, bezwładności cieplnej silnika. W przypadku silników, wyposażonych w pompy wtryskowe sterowane regulatorami podciśnieniowymi, należy oczekiwać bardziej prawidłowej współpracy pompy z silnikiem, gdyż zmiana dawkowania jest w nich poprzedzona odpowiednią zmianą ciśnienia w przewodzie ssącym, a więc i zmianą napełnienia. Mniejsze jest wówczas prawdopodobieństwo wystąpienia dymienia silnika, tym niemniej występuje niewielki spadek mocy silnika spowodowany zmniejszeniem ładunku powietrza i wielkości dawki paliwa. Z tego samego powodu silniki o zapłonie iskrowym i z wtryskiem paliwa lekkiego wykazują dużo lepsze zdolności przyspieszania niż przy zasilaniu gaźnikowym.