CASE CX 17 uszczelka pod głowicę

W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach CASE CX 17.

Obsługujemy również pozostałe modele CASE CX17 tj. CASE CX 17B TIER II.

Uszczelka głowicy CASE CX17 dostępna jest na miejscu. W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.

Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z CASE CX17.

W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.

Przy przyspieszaniu silnika, jak i przy otwieraniu przepustnicy mieszanki, chwilowa wartość stopnia napełnienia jest mnie jeża od wartości uzyskiwanej dla tych samych prędkości obrotowej i stopnia otwarcia przepustnicy w warunkach ustalonych. Podczas zmniejszania prędkości obrotowej silnika i przymykania przepust nicy mieszanki zachodzi w wyniku dynamicznego naporu powietrza „dynamiczne doładowanie”, zwiększające chwilową wartość stopnia napełnienia r\v. Podczas badań obserwuje się w szeregu silników opisany wyżej przebieg zmienności stopnia napełnienia. W niektórych silnikach wpływ drgań ciśnienia w przewodach ssących może być bardzo znaczny i łącznie z wpływem bezwładności cieplnej silnika i zmienionych warunków nagrzewania napływającego do cylindrów ładunku może poważnie zmieniać obraz podany wyżej. Dodajmy, że dotychczas nie udało się ustalić jednoznacznie zależności pomiędzy przebiegiem drgań ciśnienia w przewodach ssących w warunkach ruchu nieustalonego a konstrukcyjnymi parametrami silnika. Przebieg zmienności stopnia napełnienia od prędkości obrotowej n (silnik M 20) Na przykład w przypadku silnika M 20 napełnienie w początkowym okresie przyspieszenia jest większe, a następnie mniejsze niż w warunkach ustalonych. Warto zaznaczyć, że chwilowe wartości stopnia napełnienia mogą różnić się w stosunku do wartości w warunkach ustalonych nawet o 20%. Musi to w nie mniejszym stopniu odbijać się na osiągach silnika.