W naszej ofercie sprzedaży mamy pompę wody do silnika ISUZU występującego w koparce CASE CX 17.
Pompy wody do CASECX17 są dostępne na miejscu. Ponadto oferujemy termostat do CASE CX17.
Podczas zwalniania samochodu (na drodze o danych oporach jazdy) początkowo ma miejsce przymykanie przepustnicy mieszanki i zmniejszanie prędkości obrotowej, a następnie dalsze zmniejszanie prędkości obrotowej {hamowanie silnikiem) przy ustalonym niewielkim otwarciu przepustnicy. Przez cały czas występuje wzbogacanie mieszanki w stosunku do jej składu w warunkach ruchu ustalonego. Wydaje się, że należałoby we współczesnych gaźnikach przewidzieć specjalne urządzenie (tzw. oszczędzacz biegu luzem), które w tych warunkach pracy ograniczałoby wypływ paliwa z rozpylaczy gaźnika i w ten sposób przeciwdziałało zatruwaniu atmosfery spalinami z nadmiernie wzbogaconej mieszanki, zawierającymi poważny procent tlenku węgla. Intensywność wyżej opisanych zjawisk wzbogacania i zubożania mieszanki podczas pracy silnika w warunkach nieustalonych, zwiększana jest przez bezwładność cieplną silnika. Zarówno przy otwieraniu przepustnicy, jak i zwiększaniu prędkości obrotowej, części silnika w warunkach nieustalonych mają niższą temperaturę niż w odpowiadających im warunkach ustalonych. Powoduje to dodatkowe trudności w odparowaniu paliwa i zuboża dodatkowo mieszankę. Podczas przymykania przepustnicy i zmniejszania prędkości obrotowej występują zjawiska odwrotne.