W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach CASE CX 15.
Uszczelka głowicy CASE CX 15dostępna jest na miejscu.
W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.
Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z CASE CX15.
W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.
W regulatorach elektrycznych stosowane są specjalnego typu prądnice, których napięcie zależne jest od ich prędkości obrotowej. W celu uzyskania odpowiednio dużej siły nastawczej stosuje się ponadto układy elektryczne wzmacniające. Każdy typ regulatorów odznacza się pewnymi zaletami i wadami. W tych przypadkach, gdy zależy na szczególnie precyzyjnym działaniu regulatorów, stosuje się regulatory złożone, łączące zalety dwóch systemów. Zadaniem regulatora jest utrzymywanie stałej prędkości obrotowej silnika. Element sterujący układ zasilania silnika poddany jest równoczesnemu działaniu siły sprężyn i siły odśrodkowej lub wynikającej z podciśnienia w rurze ssącej, ciśnienia oleju itp. Przesunięcie elementu sterującego następuje wówczas, gdy zostaje zachwiana równowaga tych sił, a więc gdy nastąpi zmiana prędkości obrotowej silnika. Wynika stąd, że prędkość obrotowa silnika z regulatorem nie jest stała, lecz zmienia się w pewnym zakresie. Ze wzrostem prędkości obrotowej silnika, regulator zmniejsza dopływ paliwa. Charakterystyka regulatorowa silnika (mieszanki) i odwrotnie. Największa prędkość obrotowa odpowiada pracy silnika bez obciążenia, najmniejsza w granicach działania regulatora pracy silnika z obciążeniem, odpowiadającym charakterystyce eksploatacyjnej silnika. Oczywiście, silnik może pracować w przypadku jeszcze większego obciążenia przy dalszym spadku prędkości obrotowej, ale wynika to z charakterystyki momentu obrotowego, a nie jest wynikiem działania regulatora.