W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach CASE CX 14.
Uszczelka głowicy CASE CX 14dostępna jest na miejscu.
W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.
Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z CASE CX14.
W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.
Przy statycznym obliczeniu charakterystyki wtryskiwania wykres ruchu iglicy przedstawia prostokąt o wysokości h i podstawie odpowiadającej czasowi wtrysku. Chwilową wartość masowego natężenia wypływu paliwa określa się na podstawie zależności wynikającej z równania BERNOULLIEGO Dokładność obliczeń zależy tu w znacznym stopniu od dokładności przyjęcia współczynnika ściśliwości paliwa. Orientacyjna wartość dla przeciętnego oleju napędowego wynosi ok. 6107 cm2/kG przy temperaturze przy temperaturze 65°C. Ze względu na przyjęcie szeregu istotnych uproszczeń błąd metody statycznej na ogół nie jest mniejszy niż 10 … 15 %. Trzeba podkreślić, że podczas rzeczywistego wtrysku iglica rozpylacza podlega drganiom o dużej częstości i że ruch jej wpływ na przebieg wtryskiwania i jakość rozpylenia. Dla ograniczenia skoku iglicy stosuje się zderzaki. Niewielka nawet zmiana ustawienia zderzaka i wynikająca stąd zmiana skoku iglicy może mieć zasadnicze znaczenie dla pracy silnika. Jak już wspomniano, jednym z głównych czynników powodujących rozpylenie paliwa jest opór aerodynamiczny, zależny od względnej prędkości paliwa w stosunku do powietrza oraz od gęstości powietrza.