W sprzedaży uszczelka pod głowicę do silnika ISUZU. Silnik pracuje w koparce HITACHI ZX 870.
Uszczelka głowicy do HITACHI ZX870 dostępna od ręki. Oferujemy także uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, zestaw uszczelek i inne uszczelki.
W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.
Przedłużanie się spalania kontrolowanego (np. wskutek rozpraszania się wtryskiwanego paliwa ciekłego w miejscach gromadzenia się spalin) wydatnie pogarsza dalszy rozwój zjawisk fizyczno chemicznych w przestrzeni roboczej cylindra i tym samym zakłóca prawidłowość działania silnika wysokoprężnego. Im dłużej trwa spalanie kontrolowane, tym bardziej niekorzystny staje się jego charakter, ponieważ w miarę oddalania się tłoka od zwrotu zewnętrznego coraz szybciej obniża się ciśnienie we wnętrzu cylindra. Szybkość palenia się mieszanki palnej w przestrzeni roboczej cylindra jest proporcjonalna do panującego w niej ciśnienia. Jeżeli więc spalanie kontrolowane przedłuża się, mieszanka spala się coraz wolniej i maleje intensywność wydzielania się ciepła. Innym następstwem oddalania się tłoka od zwrotu zewnętrznego, wysoce niepożądanym podczas ispalania kontrolowanego, jest coraz szybsze powiększanie się objętości przestrzeni roboczej cylindra. Wskutek tego wzrasta bowiem łączna powierzchnia ścianek metalowych bezpośrednio omywanych płonącą mieszaniną gazów i par, które tym samym są dość intensywnie chłodzone. Takie obniżanie się temperatur we wnętrzu cylindra pogarsza jeszcze bardziej i tak już niezadowalający przebieg spalania kontrolowanego, głównie przez opóźnianie odparowania resztek rozproszonego paliwa ciekłego i zmniejszanie szybkości palenia się powstającej jeszcze mieszanki palnej.