W sprzedaży uszczelka pod głowicę do silnika ISUZU. Silnik pracuje w koparce HITACHI ZX 850.
Uszczelka głowicy do HITACHI ZX850 dostępna od ręki. Oferujemy także uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, zestaw uszczelek i inne uszczelki.
W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.
Warunkiem koniecznym do prawidłowego powstawania i zapalania się samorzutnie mieszanki palnej w cylindrze silnika wysokoprężnego jest odpowiednio intensywne nagrzewanie się w przestrzeni roboczej wtryskiwanego do niej paliwa ciekłego. Względnie duże ilości ciepła potrzebne są bowiem nie tylko do możliwie szybkiego odparowania stosunkowo. Wysokoprężne silniki chłodnego paliwa ciekłego, lecz również do nagrzania tworzącej się mieszaniny par paliwa i powietrza do zakresu temperatur zapewniających jej niezawodne zapalenie się samorzutnie. Znane z praktyki eksploatacyjnej trudności uruchamiania zimnych silników wysokoprężnych przeważnie są następstwami niedostatecznego lub zbyt powolnego nagrzewania się w przestrzeniach roboczych, cylindrów wtryskiwanego do nich paliwa ciekłego. Dlatego też w celu ułatwienia rozruchu, silników wysokoprężnych powszechnie stosowane są rozmaite metody intensywnego doprowadzania okresowo ciepła wprost do powietrza płynącego dopiero w układzie dolotowym czy też znajdującego się już w cylindrach.