W sprzedaży uszczelka pod głowicę do silnika ISUZU. Silnik pracuje w koparce HITACHI ZX 70.
Uszczelka głowicy do HITACHI ZX70 dostępna od ręki. Oferujemy także uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, zestaw uszczelek i inne uszczelki.
Obsługujemy wszystkie typy silników Isuzu z HITACHI ZX70,
a także: z HITACHI ZX70(LC), HITACHI ZX70LC-3.
W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.
Pojemność skokowa silnika jest to suma pojemności skokowych cylindrów i silnika. Prawie zawsze pojemności skokowe cylindrów silnika są identyczne, a więc pojemność skokową silnika oblicza się jako iloczyn pojemności skokowej cylindra i liczby cylindrów silnika. Bez względu na rodzaj silnika, z reguły w danych1 technicznych podaje się geometryczną pojemność skokową silnika, określoną z jego, rozmiarów głównych (średnicy cylindrów i skoku tłoków). Stosunek sprężania jest to względny wskaźnik zmienności chwilowej objętości przestrzeni roboczej cylindra. Powszechnie stosunek sprężania definiuje się jako względny stosunek (np. 15 :1) objętości przestrzeni roboczej cylindra w chwilach, w których rozpoczyna się i kończy sprężanie wypełniającego ją powietrza. Rozróżniać należy geometryczny stosunek sprężania i rzeczywisty stosunek sprężania. Powszechnie podaje się geometryczny stosunek sprężania, czyli stosunek największej i najmniejszej objętości roboczej cylindra, albo: inaczej — stosunek pojemności całkowitej cylindra i pojemności sprężania. Rzeczywisty stosunek sprężania jest to względny stosunek sumy pojemności sprężania do rzeczywistej pojemności skokowej cylindra do pojemności sprężania.