Nasza firma zajmuje się sprzedażą tłoków oraz pierścieni do HITACHI ZX70. Posiadamy w ofercie tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe oraz tuleje cylindrów do silnika ISUZU występującego w koparce HITACHI ZX 70.
Obsługujemy modele koparki HITACHI ZX70 takie jak: HITACHI ZX70(LC), HITACHI ZX70LC-3.
Jeśli masz problem z dobraniem części – zadzwoń, pomogą Ci w tym nasi konsultanci.
Na ogół rozróżnianie geometrycznego i rzeczywistego stosunku: sprężania bywa konieczne tylko w odniesieniu do silnika dwusuwowego, ponieważ zależnie od metody przepłukiwania cylindra powietrzem rzeczywisty stosunek sprężania stanowi jedynie 70 do 90% geometrycznego stosunku sprężania. Natomiast w silniku cztero-suwowym geometryczny stosunek sprężania i rzeczywisty stosunek sprężania są w zasadzie identyczne. Stopień sprężania jest to liczbowa wartość stosunku sprężania, stanowiąca podstawowy parametr konstrukcyjny silnika, decydujący o jego sprawności teoretycznej. Powszechnie przez stopień sprężania rozumie się liczbę (np. 15), która określa ile razy chwilowa objętość przestrzeni roboczej cylindra maleje podczas sprężania wypełniającego ją powietrza. Rozróżniać trzeba geometryczny stopień sprężania (wartość liczbową geometrycznego stosunku sprężania) oraz rzeczywisty stopień sprężania (wartość liczbową rzeczywistego stosunku sprężania). Prawie zawsze w danych technicznych bez względu na rodzaj silnika, podawane są geometryczne stopnie sprężania. Dodać tu należy, że dość często używane są wciąż jeszcze inne niż podane, potoczne lub gwarowe nazwy zdefiniowanych powyżej określeń i pojęć dotyczy to zwłaszcza stosowania wyrażeń objętość skokowa (zamiast pojemność skokowa) oraz stopień kompresji (zamiast stopień sprężania).