W sprzedaży uszczelka pod głowicę do silnika ISUZU. Silnik pracuje w koparce HITACHI ZX 50U.
Uszczelka głowicy do HITACHI ZX50U dostępna od ręki. Oferujemy także uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, zestaw uszczelek i inne uszczelki.
W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.
Badanie zdolności pokonywania wzniesień i siły ciągu. Badania te mają na celu sprawdzenie, jakie prędkości i na których biegach może samochód rozwijać przy dużych oporach ruchu oraz ile wynosi w tych warunkach zużycie paliwa. Mimo pozornej prostoty zagadnienia, badania te nastręczają duże trudności wykonawcze. Istnieje trudność dobrania trasy z dostateczną ilością długich, równomiernych wzniesień o różnych kątach pochylenia. Jedną z metod badawczych jest próba wjeżdżania z rozpędu na dostatecznie długie wzniesienie o równomiernym, określonym, dość dużym kącie pochylenia oraz próba ruszania z miejsca i rozpędzanie na takim wzniesieniu. Kilkakrotne powtórzenie prób wjeżdżania z rozpędu na różnych biegach i z różnymi prędkościami początkowymi samochodem wyposażonym w „piąte koło” umożliwia ocenę przebiegu spadku prędkości i sprawdzenie, czy samochód był: w stanie uzyskać na danym biegu stałą prędkość. Podczas próby rozpędzania z miejsca na wzniesieniu określa się, jaką prędkość i na którym biegu samochód jest w stanie rozwinąć. Próby takie należy wykonać na paru wzniesieniach, przy różnym stopniu obciążenia samochodu oraz ciągnącego różnie załadowane przyczepy. Omówiona wyżej metoda jest niedogodna i nie zapewnia możliwości odtworzenia pełnej charakterystyki dynamicznej samochodu. Umożliwia jedynie sprawdzenie z pewnym przybliżeniem kilku jej punktów przez wyznaczenie maksymalnych prędkości, jakie może osiągać samochód na określonych wzniesieniach lub przy określanych wartościach siły oporu drogi.