Nasza firma zajmuje się sprzedażą tłoków oraz pierścieni do HITACHI ZX40U. Posiadamy w ofercie tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe oraz tuleje cylindrów do silnika ISUZU występującego w koparce HITACHI ZX 40U.
Jeśli masz problem z dobraniem części – zadzwoń, pomogą Ci w tym nasi konsultanci.
Za pomocą zestawu diagnostycznego ZD 2 można dokonać szybkiej ogólnej kontroli silnika oraz wykonać szczegółowe badania poszczególnych urządzeń silnika i jego osprzętu. Przedstawiony niżej przebieg ćwiczenia obejmuje jedynie ogólną kontrolę silnika. Badania szczegółowe są dokładnie opisane w instrukcji obsługi urządzenia. Wysokie napięcie nie powinno być mniejsze niż 20 kV, obniżenie wysokiego napięcia może być spowodowane: uszkodzeniem rozrusznika, rozładowaniem akumulatora, uszkodzeniem cewki zapłonowej lub kondensatora oraz zanieczyszczeniem styków przerywacza. Powodem zbyt niskiego lub zmiennego podciśnienia w rurze, dolotowej może być: zużycie cylindrów, tłoków i ich pierścieni, zużycie, nadpalenie lub zakleszczanie się zaworów w prowadnicach oraz zbyt mała prędkość obrotowa rozruchu. Kąt zwarcia styków przerywacza niezgodny z warunkami technicznymi sygnalizuje zły odstęp między stykami lub nad mierne zużycie elementu ślizgowego młoteczka. Zbyt małe lub zmienne podciśnienie w rurze dolotowej może być spowodowane mechanicznym uszkodzeniem silnika, zbyt małą prędkością obrotową. jałowego biegu silnika, wadliwym ustawieniem zapłonu, nieprawidłowym składem mieszanki lub nieszczelnością układu zasilania.