HITACHI ZX35U pierścienie tłokowe

Nasza firma zajmuje się sprzedażą tłoków oraz pierścieni do HITACHI ZX35U. Posiadamy w ofercie tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe oraz tuleje cylindrów do silnika ISUZU występującego w koparce HITACHI ZX 35U.

Jeśli masz problem z dobraniem części – zadzwoń, pomogą Ci w tym nasi konsultanci.

Wewnątrz pipety jest umieszczony szklany pływak (właściwy areometr) o ściśle określonej masie. Na rurce jest podziałka wyskalowana w g/cm3. Niektóre areometry są wyposażone w termometr do jednoczesnego pomiaru temperatury elektrolitu. Dla ułatwienia odczytów podziałka areometru bywa zabarwiona na różne kolory, których zakresy określają stan naładowania akumulatora. Podczas pomiaru do pipety zasysa się elektrolit z poszczególnych ogniw za pomocą gruszki gumowej. Odczytu dokonuje się bezpośrednio na podziałce areometru. Pływak areometru zanurza się w elektrolicie tym głębiej, im mniejsza jest jego gęstość. Na każdy stopień różnicy temperatury należy wnieść poprawkę ± 0,0007 (plus odnosi się do temperatury elektrolitu wyższej niż +20°C, minus do  niższej). Gęstość elektrolitu należy mierzyć nie wcześniej niż w pół godziny po zakończeniu ładowania lub wyładowywania akumulatora. Próba umożliwia jedynie określenie zawartości kwasu siarkowego w elektrolicie, a nie daje podstaw do oceny stanu separatorów i płyt. Pomiar napięcia na zaciskach zwykłym woltomierzem bez obciążenia akumulatora daje w wyniku wartość zbliżoną do wartości siły elektromotorycznej. A więc na wynik ten nie ma prawie wpływu stan wewnętrzny akumulatora. Prawidłowe wnioski o stanie akumulatora można dopiero wysnuć na podstawie pomiaru napięcia pod obciążeniem. Można to wykonać obciążając akumulator rozrusznikiem, ale znacznie wygodniej przy użyciu woltomierza widełkowego. Przyrząd taki składa się ze wskaźnika, którym jest woltomierz magnetoelektryczny i widełek z opornikiem obciążającym.