HITACHI ZX350 uszczelka pod głowicę

W sprzedaży uszczelka pod głowicę do silnika ISUZU. Silnik pracuje w koparce HITACHI ZX 350.

Uszczelka głowicy do HITACHI ZX350 dostępna od ręki. Oferujemy także uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, zestaw uszczelek i inne uszczelki.

Obsługujemy wszystkie typy silników Isuzu z HITACHI ZX350,

a także: z HITACHI ZX350H ZX350LCH, HITACHI ZX350K ZX350LCK, HITACHI ZX350LC-3.

W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.

W pojazdach wyposażonych w mechanizmy wspomagające sterowane wzrostem ciśnienia oraz główne zawory hamulcowe ciśnienia kontrolowane powinny spaść do zera. b. W pojazdach wyposażonych w mechanizmy wspomagające sterowane spadkiem ciśnienia  ciśnienie C powinno ustalić się w rzeczywistym zakresie ciśnień. Przy ciśnieniu obliczeniowym 0,45 MPa rzeczywisty zakres  ciśnień wynosi 0,47-śrO,55 MPa. Unieruchomić silnik. Podłączyć manometr kontrolny w punkcie G. Uruchomić silnik ustalając średnią prędkość obrotową  przy położeniu dźwigni ręcznego zaworu hamulcowego w pozycji jazdy, ciśnienie kontrolowane powinno utrzymywać się w rzeczywistym zakresie ciśnień. Przy ciśnieniu obliczeniowym 0,6 MPa rzeczywisty zakres ciśnień wynosi 0,62-1-0,75 MPa. Stopniowo przesuwać dźwignię ręcznego zaworu hamulcowego w kierunku pozycji hamowania ciśnienie kontrolowane  powinno zmniejszać się proporcjonalnie do skoku dźwigni, a lampka kontrolna hamowania bezpieczeństwa powinna zapalić się, gdy ciśnienie G osiągnie wartość nie mniejszą niż ciśnienie rozwarcia styków czujnika spadku ciśnienia. Ciśnienie rozwarcia styków tego czujnika wynosi 0,48-1-0,52 MPa. W stanie pełnego zahamowania ciśnienie kontrolowane powinno osiągnąć wartość zero skok roboczy tłoczysk siłowników do stanu pełnego zahamowania powinien mieścić się w zalecanych granicach (przekroczenie wartości granicznej podczas eksploatacji  jest niedopuszczalne). Skok roboczy tłoczysk powinien wynosić 1/3 skoku całkowitego (nie więcej niż 2/3). Zwalniać stopniowo dźwignię ręcznego zaworu hamulcowego; ciśnienie G powinno wzrastać, a lampka kontrolna powinna zgasnąć, gdy ciśnienie G osiągnie wartość nie mniejszą niż ciśnienie.