Nasza firma zajmuje się sprzedażą tłoków oraz pierścieni do HITACHI ZX30U. Posiadamy w ofercie tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe oraz tuleje cylindrów do silnika ISUZU występującego w koparce HITACHI ZX 30U.
Jeśli masz problem z dobraniem części – zadzwoń, pomogą Ci w tym nasi konsultanci.
Nadmierne luzy, to luzy łatwo zauważalne, wyraźnie wyczuwalne palcem przyłożonym na styku płaszczyzn łączonych elementów. Nadmiernym luzom często towarzyszy stuk, a zawsze opóźnienie ruchu zespołu, spowodowane wystąpieniem taktu likwidacji luzu w połączeniu. Na sumaryczny luz układu kierowniczego oprócz wymienianych już luzów mają wpływ luzy w zamocowaniu Sposób wykrywania nadmiernego luzu łożysk piasty koła i w połączeniach sworznia zwrotnicy przekładni kierowniczej do ramy nośnej samochodu, luz w po łączeniu ramienia przekładni z wałkiem głównym przekładni oraz luzy między elementami przekładni kierowniczej i w łożyskach wału kierownicy. Luzy w połączeniach można zaobserwować po ustawieniu kół na podłożu podczas wykonywania wahadłowych obrotów kołem kierowniczym. W celu dokonania oceny luzów i regulacji przekładni kierowniczej należy koła przednie ustawić jak do jazdy na wprost, odłączyć drążek kierowniczy od ramienia przekładni, a na koło kierownicze założyć dynamometr. Wskazana przez dynamometr, siła potrzebna do obrócenia koła kierowniczego, jest wskaźnikiem regulacji przekładni oraz stopnia zużycia jej elementów. Zgodnie z instrukcjami samochodów marki Star miarą regulacji przekładni jest jałowy ruch koła kierowniczego mierzony na obwodzie koła w położeniu odpowiadającym jeździe na wprost. Luz ten powinien wynosić 30175 mm.