HITACHI ZX 30U części silnika

Mamy do zaoferowania wszystkie części zamienne do silnika ISUZU występującego w koparkach HITACHI ZX30U. Dostępność większości części silnikowych na miejscu. Wysyłamy części  tego samego dnia kurierem.

koparka HITACHI ZX 30U części silnika

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Budowa tokarki kłowej. Wrzeciennik. Korpus wrzeciennika stanowi dobrze użebrowaną skrzynię żeliwną mocno przytwierdzoną do łoża tokarki. W korpusie wrzeciennika znajdują się przekładnie zębate służące do nadawania wrzecionu określonych prędkości obrotowych. Wrzeciennik otrzymuje napęd od silnika elektrycznego umieszczonego w podstawie tokarki, poprzez przekładnię pasową (na paski klinowe). Obroty koła pasowego 2 osadzonego na wałku I przenoszone są przez przekładnię zębatą z1; z2 na wałek II.

Z wałka II napęd przenoszony jest na wałek III przez koła zębate z3, zi albo przez koła zębate z5, z8, z7, zależnie od tego, czy wymagany jest prawy czy też lewy kierunek obrotów wrzeciona. Włączanie kół zu z2 lub zB, za, z-, umożliwia dwustronne sprzęgło wielopłytkowe 3. Sprzęgło to składa się z cienkich płytek pierścieniowych, które są połączone na przemian z wałkiem II i obudową sprzęgła. Tych płytek do siebie następuje sztywne połączenie obudowy sprzęgła z wałkiem II. Ponieważ na obudowie sprzęgła osadzone są na wpustach koła z3 i z5, przeto zależnie od tego, czy zostaną dociśnięte płytki po lewej czy po prawej stronie sprzęgła, obroty wałka II otrzymuje koło z3 lub koło z5. Jeżeli płytki sprzęgła nie są dociśnięte ani po jednej, ani po drugiej stronie sprzęgła, to napęd wrzeciona jest wyłączony.