Nasza firma zajmuje się sprzedażą tłoków oraz pierścieni do HITACHI ZX280. Posiadamy w ofercie tłoki nadwymiarowe, pierścienie tłokowe oraz tuleje cylindrów do silnika ISUZU występującego w koparce HITACHI ZX 280.
Obsługujemy modele koparki HITACHI ZX280 takie jak: HITACHI ZX280LC, ZX280LCN, HITACHI ZX280LC-3.
Jeśli masz problem z dobraniem części – zadzwoń, pomogą Ci w tym nasi konsultanci.
Sprawność zespołów układu napędowego zależy od stopnia ich zużycia oraz rodzaju oleju użytego do ich smarowania i jego temperatury. Zespoły układu, napędowego mogą być badane bezpośrednio w pojeździe łub na specjalnych stanowiskach. Do badania zespołów układu napędowego są stosowane następujące rodzaje stanowisk stanowiska badawcze z przepływem mocy, stanowiska badawcze ze stałą mocą krążącą, stanowiska bezwładnościowe. Najprostsze stanowisko z przepływem mocy składa się z silnika napędzającego badany zespół i hamulca dynamometrycznego służącego do obciążenia goj pochłaniającego i rozpraszającego moc odprowadzaną, z badanego zespołu. Taki układ nosi nazwę otwartego. Wadą tego układu jest bezużyteczne marnowanie dużych ilości pracy, zwłaszcza przy długotrwałych badaniach oraz konieczność stosowania przyspieszających przekładni przy zastosowaniu typowych hamulców dynamometrycznych. W stanowiskach badawczych z mocą krążącą, zwanych układami zamkniętymi, najczęściej stosuje się mechaniczny układ wałów sprzężonych ze sobą sztywno pod względem kinematycznym, w których jest wywołane wstępne napięcie. W układzie tym znajduje się element sprężysty, który zostaje wstępnie naprężony (skręcony). Wskutek tego wszystkie zespoły układu (łącznie z częściami zespołu badanego) zostają obciążone momentem zależnym od stopnia wstępnego napięcia elementu sprężystego. Tak naprężony układ jest napędzany silnikiem elektrycznym.