Oferujemy różnego rodzaju filtry do koparki HITACHI ZX280. Znaleźć można w ofercie filtry silnika oraz filtry hydrauliczne.
- HITACHI ZX 280 filtr paliwa
- HITACHI ZX 280 filtr powietrza
- HITACHI ZX 280 filtr oleju silnikowego
- HITACHI ZX 280 filtr hydrauliki.
Obsługiwane przez nas modele koparki HITACHI ZX280 to: HITACHI ZX280LC, ZX280LCN, HITACHI ZX280LC-3.
Do HITACHI ZX280 zakupić można także części tj. uszczelniacze, pierścienie oraz wiele innych.
Zachęcamy w razie pytań do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Układ składa się z dwóch przekładni zębatych (reduktorów), drążka skrętnego i mechanizmu umożliwiającego skręcenie go w celu uzyskania naprężenia wstępnego .oraz silnika napędzającego z wałem napędowym. W układzie znajdują się dwie skrzynki biegów w jednej z nich badanej przebieg napędu jest normalny, a w drugiej przyspieszającej odwrócony. Do skręcania drążka skrętnego służy przekładnia ślimakowa z są ślimakiem. Wartość skręcenia, która jest miarą wstępnego naprężenia układu, odczytuje się na wskaźniku umieszczonym na końcu drążka skrętnego. Jednoczesne włączenie jednoimiennych przekładni obu skrzynek biegów (badanej i przyspieszającej) zapewnia specjalny mechanizm sterowania. W innych rozwiązaniach konstrukcyjnych stanowisk ze stałą mocą krążącą są stosowane inne sposoby wytwarzania obciążenia, np. wahliwe zawieszenie skrzynki przekładniowej. Wartości dopuszczalnych odchyłek położenia końców dźwigienek są podawane w instrukcjach naprawy pojazdów. Sprawdzić statyczne wyrównoważenie sprzęgła. W wielowypustowy otwór tar czy ciernej sprzęgła włożyć dokładnie obrobiony trzpień i ustawić sprzęgło na pryzmach lub podporach nożowych wyrównoważone sprzęgło powinno znajdować się w stanie równowagi stałej w każdym położeniu. W przypadku stwierdzenia niewyrównoważenia określić jego wartość, posługując się w tym celu plasteliną. Przygotować samochód do jazdy próbnej zagrzać silnik tak, aby temperatura cieczy chłodzącej wynosiła 70485°C. Sprawdzić ruch jałowy pedału sprzęgła, którego skok powinien wynosić 25430 mm. W razie potrzeby wykonać regulację. Wyłączyć sprzęgło naciskając pedał do oporu. Przy wyłączonym sprzęgle nie powinno być słychać innych odgłosów oprócz charakterystycznych dla pracy silnika. Gwizdy, wycie, szumy, piski oraz zmniejszenie prędkości obrotowej silnika świadczą o uszkodzeniu lub zużyciu łożyska wyciskowego.