W sprzedaży uszczelka pod głowicę do silnika ISUZU. Silnik pracuje w koparce HITACHI ZX 240.
Uszczelka głowicy do HITACHI ZX240 dostępna od ręki. Oferujemy także uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, zestaw uszczelek i inne uszczelki.
Obsługujemy wszystkie typy silników Isuzu z HITACHI ZX240,
a także: z HITACHI ZX240H, ZX240LCH, HITACHI ZX240K, ZX240LCK.
W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.
Jeżeli zawory są szczelne i elementy połączenia tłok cylinder są w bardzo dobrym lub przynajmniej dobrym stanie, to zależnie od, rodzaju silnika przedmuchy powietrza w ogóle nie występują, lub wskutek luzów montażowych występują tylko w układzie tłok cylinder do komory korbowej. Silne i bardzo silne przedmuchy do komory korbowej świadczą o zużyciu lub uszkodzeniu układu tłok cylinder, kwalifikującym go do naprawy. W silnikach z zapłonem samoczynnym w bardzo dobrym i dobrym stanie technicznym przedmuchy powietrza do komory korbowej na ogół nie występują.
Przedmuchy do komory korbowej świadczyć mogą o zużyciu lub uszkodzeniu zarówno pierścieni tłokowych, jak i gładzi cylindra. Różnica spadków ciśnienia w obu położeniach pomiarowych tłoka świadczy o zużyciu gładzi cylindra.
Badania stanu technicznego silnika z zapłonem samoczynnym obejmują próby i pomiary słuchową i wzrokową ocenę stanu technicznego silnika pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach pomiar szczelności cylindrów za pomocą sprężonego powietrza badanie prawidłowości regulacji i stanu technicznego urządzenia wtryskowego (pompa wtryskowa, wtryskiwacze, regulator prędkości obrotowej) kontrolę pracy układu podającego paliwo do pompy wtryskowej (stan techniczny pompy zasilającej i zapowietrzenie układu) kontrolę zadymienia spalin kontrolę działania układu smarowania i chłodzenia kontrolę stanu urządzeń rozruchowych (akumulator, rozrusznik, podgrzewacz).