W sprzedaży uszczelka pod głowicę do silnika ISUZU. Silnik pracuje w koparce HITACHI ZX 190.
Uszczelka głowicy do HITACHI ZX190 dostępna od ręki. Oferujemy także uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, zestaw uszczelek i inne uszczelki.
Obsługujemy wszystkie typy silników Isuzu z HITACHI ZX190,
a także: z HITACHI ZX190W-3.
W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.
Początek wtrysku paliwa sprawdza się za pomocą lampy stroboskopowej. W czasie badania lampą stroboskopową oświetla się silnik paliwa z pierwszego wtryskiwacza, po wyregulowaniu częstości błysków lampy do częstości wytryskiwania paliwa. W świetle lampy uzyskuje się ciągłego wypływu paliwa z wtryskiwacza. Dalsze pokręcanie1 pokrętłem regulacyjnym lampy stroboskopowej powoduje zniknięcie obrazu wytryskującego paliwa. Chwila ta odpowiada początkowi wtrysku paliwa. Kierując światło lampy stroboskopowej na wirujące koło zamachowe stołu obserwuje się poprzez jego podziałkę. Wskazówkę . należy teraz ustawić ma dogodną do obliczeń wartość kąta (0°; 90°;180°) i unieruchomić ją w tej pozycji. Następnie oświetlając w wyżej opisany sposób wtryskiwacze poszczególnych sekcji odczytuje się na podziałek przesunięcia kątowe początków wtrysku paliwa. Jeżeli początki tłoczenia były ustawione prawidłowo, a występują odchyłki przesunięć kątowych początków wtrysku paliwa, to świadczy to o nieprawidłowości działania wtryskiwaczy lub o niewłaściwym doborze przewodów wysokiego ciśnienia.