W sprzedaży uszczelka pod głowicę do silnika ISUZU. Silnik pracuje w koparce HITACHI ZX 170.
Uszczelka głowicy do HITACHI ZX170 dostępna od ręki. Oferujemy także uszczelke miski olejowej, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, zestaw uszczelek i inne uszczelki.
Obsługujemy wszystkie typy silników Isuzu z HITACHI ZX170,
a także: z HITACHI ZX170W-3.
W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.
Na poziom paliwa wpływa również masa pływaka i jego szczelność. Dlatego przed sprawdzeniem poziomu paliwa należy sprawdzić szczelność pływaka zanurzając go w wodzie o temperaturze 70-P80°C na ok. 1/2 min. Je- żeli pływak jest nieszczelny, zaczną się z nie- go wydostawać pęcherzyki powietrza. Należy również sprawdzić masę pływaka. Powinna ona odpowiadać warunkom technicznym. Ponadto na poziom paliwa w komorze pływakowej ma również wpływ szczelność zaworka iglicowego. Nieszczelność zaworka można wykryć przy sprawdzaniu poziomu paliwa metodą naczyń połączonych lub sprawdzając zaworek iglicowy na specjalnym urządzeniu. W urządzeniu tym wykorzystano również zasadę naczyń połączonych. Zasada pomiaru polega na wytworzeniu podciśnienia w napełnionej wodą w rurce, której jednio nieruchome ramię zostaje zamknięte badanym zaworkiem. Podciśnienie uzyskuje się przez opuszczenie o 250 mm drugiego otwartego ramienia, po uprzednim wyrównaniu wody w obu ramionach. Jeżeli zaworek iglicowy jest szczelny, opadanie poziomu wody w ramieniu nieruchomym jest powolne. Czas opadania wody jest miernikiem szczelności zaworka i nie powinien ubyć krótszy niż 30 s.