W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach CASE CX 36.
Obsługujemy również pozostałe modele CASE CX 36 tj. CASE CX 36B.
Uszczelka głowicy CASE CX 36 dostępna jest na miejscu. W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.
Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z CASE CX36.
W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.
W przypadku głowic obejmujących kilka lub wszystkie cylindry silnika uzyskuje się pośrednie wykresy indykatorowe (uzyskane w opisany wyżej sposób) najczęściej jeszcze bardziej skażone niż przy głowicach indywidualnych. Przy małej sztywności głowicy (lub kadłuba) wykresy te mogą być zupełnie nieczytelne i nieprzydatne. W niektórych silnikach o zapłonie samo czynnym głowice są tak sztywne, że śruby mocujące je praktycznie przenoszą składową zmienną swego obciążenia, wynikającą jedynie z sił gazowych, wy stępujących w najbliższym cylindrze. W przypadku wybrania śruby umieszczonej pomiędzy dwoma cylindrami uzyskuje się wykresy indykatorowe obu tych cylindrów, nałożone na siebie i przesunięte w fazie stosownie do kolejności pracy cylindrów. Stosunkowo proste wydaje się indykowanie pośrednie przez pomiar obciążenia śrub mocujących wtryskiwacze. W rzeczywistości na ogół wtryskiwacz wraz z mocującym go jarzmem i śrubami stanowi układ drgający o stosunkowo niskiej częstości drgań własnych, a ponadto w okresie wtrysku paliwa zostają przekazane na śruby mocujące dodatkowe impulsy zniekształcające uzyskany wykres w najciekawszej jego części, obejmującej okres spalania.