Mamy dla Państwa do zaoferowania pierścienie oraz tłoki do CASE CX17 do silnika Isuzu stosowanego w koparkach CASE CX 17.
W naszej ofercie posiadamy tłoki nad wymiarowe, tuleje cylindrów oraz pierścienie tłokowe.
Obsługujemy również pozostałe modele CASE CX17 tj. CASE CX 17B TIER II.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Zmiana składu mieszanki w silnikach gaźnikowych Zmiana położenia przepustnicy mieszanki w gaźniku przy stałej prędkości obrotowej wału silnika powoduje zmianę ciśnienia absolutnego w rurze ssącej. Zmieniają się przy tym bardzo znacznie warunki odparowania paliwa. Podczas otwierania przepustnicy wspomniane ciśnienie absolutne wzrasta, zaś w związku ze zwiększeniem natężenia przepływu powietrza w gardzieli gaźnika wzrasta podciśnienie i zwiększa się intensywność wypływu paliwa z rozpylaczy. Jednakże wielokrotnie większa bezwładność i lepkość paliwa w stosunku do powietrza powodują opóźnienia wypływu paliwa i chwilowe zubożenie mieszanki. Wzrost ciśnienia absolutnego w komorze zmieszania w gaźniku i w przewodach ssących silnika powoduje, że grubość filmu paliwowego płynącego po ścianach tych przewodów ulega gwałtownemu zwiększeniu, a mieszanka do pływająca do cylindrów silnika dodatkowemu zubożeniu. Należy podkreślić, że z mieszanki wytrącają się głównie najcięższe frakcje paliwa. Zmienia się więc nie tylko nadmiar powietrza, ale także i zawartość w mieszance poszczególnych składników paliwa, w tym i dodatków uszlachetniających i przeciwstukowych. Częściowo przeciwdziała się zubożeniu mieszanki w opisywanych warunkach ruchu nieustalonego silnika przez stosowa nie gaźników wyposażonych w pompy przyspieszenia. Zapewniany przez nie wtrysk paliwa zmniejsza nadmiar powietrza w mieszance, ale nie likwiduje wykraplania z niej cięższych frakcji paliwa.