W sprzedaży tłoki i pierścienie do NEUSON 701 S.
Do silnika YANMAR, ISUZU, PERKINS, DEUTZ, MITSUBISHI występującego w koparce NEUSON 701 S oferujemy pierścienie tłokowe, a także tłoki nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują) oraz tuleje cylindrów.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Głowica jest osadzona na osi O. Na osi tej znajduje się poza tym gwiazda g oraz pierścień ryglujący p. Zarówno gwiazda, jak i pierścień ryglujący, mają tyle zębów, ile gwiazd narzędziowych ma głowica. Klin k dociskany sprężyną 5 wchodzi w wycięcie pierścienia ryglującego i w ten sposób unieruchamia głowicę. W klinie k jest umieszczony sworzeń s, służący do odryglowywania głowicy. Gdy za pomocą dźwigni K wycofuje się suport rewolwerowy w prawo, sworzeń s napotyka na swej drodze krzywkę Zi, która powoduje przesunięcie sworznia z położenia Si do S2, przez co zostaje również przesunięty klin k i głowica jest odryglowana. Przy dalszym ruchu suportu rewolwerowego w prawo, zapadka Z2 trafia w wycięcie 1 gwiazdy i powoduje obrót gwiazdy i głowicy rewolwerowej o jeden otwór narzędziowy. Jednocześnie z zakończeniem okręcania głowicy sworzeń s spada z krzywki z. z położenia S3 do 54, przez co następuje zaryglowanie głowicy w nowym położeniu. Przy ruchu powrotnym (w lewo) głowicy rewolwerowej sworzeń s unosi do góry zapadkę z\ i przechodzi pod 70 nią do położenia si, Podobnie zapadka z% zamocowana obrotowo i dociskana sprężyną przeskakuje przez występ gwiazdy i wraca do poprzedniego położenia. W ten sposób każde wycofanie w prawo suportu rewolwerowego powoduje odryglowanie głowicy, obrót o jeden otwór narzędziowy i zaryglowanie.