W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika YANMAR, ISUZU, PERKINS, DEUTZ, MITSUBISHI pracującego w koparkach NEUSON 1901.
Uszczelka pod głowice do NEUSON 1901 dostępna na miejscu.
Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej i inne uszczelki.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Po obrocie bębna o 0.4 obrotu, tj. po zakończeniu ruchu roboczego, krzywka bębna przerzuca odpowiednio dźwignię 18 i wtedy następuje przesunięcie walka 10, które powoduje rozłączenie sprzęgła 2 i zahamowanie wałka I za pomocą hamulca 20. Za pomocą dźwigni 21, sprężyn 22 i 23 oraz krzywki 21 i dźwigni 25 narzędzie zostaje zatrzymane w górnym skrajnym położeniu. Jednocześnie odpowiednia krzywka sterująca powoduje przesunięcie cięgła 26 i wyłączenie sprzęgła n a tym samym i napędu ruchu obrotowego stołu i obrabianego koła. Sprzęgło m nawrotnicy 3535 zostaje przełączone i jednocześnie włącza się sprzęgło k, dzięki czemu posuw powrotny jest napędzany nie od nastawnicy zapadkowej 13, lecz bezpośrednio ze stale napędzanego silnikiem wałka T przez przekładnię pasową 2829 i koła zębate 9514545, wałek VIII, przekładnię stożkową 3535 i dalej z wałka V jak przy ruchu roboczym. Dzięki temu uzyskuje się ruch śruby pociągowej posuwu poprzecznego w kierunku przeciwnym kierunkowi ruchu roboczego, z prędkością znacznie większą. Dzięki temu czas zużyty na cofanie stołu zostaje1 skrócony.