W sprzedaży tłoki i pierścienie do NEUSON 38 Z3.
Do silnika YANMAR, ISUZU, PERKINS, DEUTZ, MITSUBISHI występującego w koparce NEUSON 38 Z3 oferujemy pierścienie tłokowe, a także tłoki nad wymiarowe (o ile w danej wersji występują) oraz tuleje cylindrów.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Oś wrzeciona powinna być dokładnie równoległa do prowadnic łoża i znajdować się na jednej linii z osią kła konika. Wrzeciono tokarki kilka setnych części milimetra poniżej osi kła konika. Spowodowane to jest rozgrzewaniem się wrzeciennika w czasie pracy, nieraz nawet do 50 °C i wywołanym przez to, podniesieniem się osi wrze clona wskutek rozszerzalności cieplnej materiału korpusu. Wrzeciono przejmuje wszystkie obciążenia występujące w czasie skrawania, dlatego powinno czynić zadość wysokim wymaganiom wytrzymałościowym mechanicznym. Wrzeciono tokarki jest przedstawione na rys. 15. Wrzeciona wykonuje się ze stali o wytrzymałości Rr = 70 kG/mm2 i ulepsza albo nawęgla. Wrzeciona tokarek powinny mieć odpowiednią sztywność, a więc stosunek ich długości do średnicy powinien mieć dość małą wonność dla zapobieżenia ugięcia pod wpływem sil skrawania. Ponadto wrzeciona tokarek muszą się odznaczać bardzo wielką dokładnością wymiarów dla zapewnienia spokojnego biegu.