NEUSON 38 Z3 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika YANMAR, ISUZU, PERKINS, DEUTZ, MITSUBISHI pracującego w koparkach NEUSON 38 Z3.

Uszczelka pod głowice do NEUSON 38 Z3 dostępna na miejscu.

Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Powoduje to w pewnym stopniu ograniczenie zakresu stosowalności obrabiarki tego typu, gdyż nie można na niej nacinać gwintów. Konstrukcja tokarki produkcyjnej jest znacznie prostsza, gdyż odpadają wszystkie mechanizmy napędu śruby pociągowej, jak gitara, skrzynka Nortona, nakrętka dwudzielna w skrzynce suportowej itp. Poza tym tokarka produkcyjna nie różni się w konstrukcji od tokarki pociągowej i nieraz tokarki produkcyjne budowane. Jeżeli chodzi o szczególną sztywność konstrukcji, jak np. w tokarkach do dokładnego toczenia, korpus wrzeciennika jest odlewany razem z łożem 1 stanowi z nim jedną całość. Wrze dennik jest zawsze umieszczony z lewej strony tokarki. Dokładność wykonania wrzeciennika ma, na równi z dokładnością prowadnic, decydujący wpływ na klasę dokładności tokarki Spokojny bieg wrzeciona, a tym samym dokładność oraz gładkość powierzchni obrabianego przedmiotu zależą od sztywności wrzeciona i starannego ułożyskowania.