Mamy dla Państwa do zaoferowania pierścienie oraz tłoki do GEHL SL7800 do silnika Isuzu stosowanego w koparkach GEHL SL 7800.
W naszej ofercie posiadamy tłoki nad wymiarowe, tuleje cylindrów oraz pierścienie tłokowe.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Duża ściśliwość powietrza powoduje, że pod koniec suwu tłoczenia ciśnienie sprężonego powietrza jest zbyt małe, aby mogło nastąpić otwarcie zaworu odcinającego. W pompie pęcherzyki powietrza przepływają ku górze przez otwory w tłoczku, a następnie wydostają się wraz z paliwem do komory na zewnątrz cylindra (niewidocznej na rysunku). Paliwo przepływające przez tę komorę i mające za zadanie chłodzenie elementów tłoczących odprowadza powietrze do miejsca, z którego może być ono łatwo odprowadzone do atmosfery. Konieczność chłodzenia pompy wynika stąd, że stanowi ona całość z wtryski i umieszczona jest w głowicy silnika, a w związku z tym dość Silnie się nagrzewa, co zagraża pasowaniu elementów precyzyjnych. Do zasadniczych wad opisanych pomp wtryskowych zaliczamy a) znaczny koszt wykonania wobec konieczności stosowania precyzyjnych, zespołów tłoczących w liczbie równej liczbie cylindrów silnika, b)trudność uzyskania jednakowego dawkowania cylindrów przez poszczególne zespoły tłoczące pompy i konieczność okresowej kontroli oraz regulacji dawkowania, c) niekorzystny przebieg szybkościowej charakterystyki dawkowania, wymagający stosowania korektorów wydatku. Wielkość dawki nie jest taka, jak wynika to teoretycznie ze średnicy cylindra i długości roboczego skoku tłoka. Ma na nią wpływ bardzo wiele czynników.