W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach GEHL SL 7610.
Uszczelka głowicy GEHL SL 7610 dostępna jest na miejscu.
W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.
Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z GEHL SL 7610.
W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.
Powietrze zasysane przez silnik zwiększa przy przepływie przez gardziel swą prędkość. Zwiększa się wskutek tego jego energia kinetyczna. Równocześnie zgodnie z zasadą zachowania energii zmniejsza się energia potencjalna ciśnienia, a zatem ciśnienie u wylotu rozpylacza jest mniejsze niż w komorze pływakowej połączonej otworem z atmosferą. Wskutek różnicy ciśnień występuje przepływ paliwa z komory pływakowej do rozpylacza. Paliwo wylewające się z rozpylacza jest porywane przez strumień powietrza i rozbijane przez niego na drobne kropelki. Za gardzielą znajduje się przepustnica mieszanki, połączona z pedałem przyspieszenia („gazu”), za pośrednictwem której kierowca ma możność regulowania ilości mieszanki dopływającej do silnika. Komora pomiędzy wylotem rozpylacza a przepustnicą mieszanki nosi nazwę komory zmieszania. Opisany gaźnik może wytwarzać mieszankę paliwowo-powietrzną. Pobieżne nawet porównanie charakterystyki gaźnika elementarnego z charakterystyką pożądaną wykazuje, że przebiegi ich są całkowicie różne. Wynika stąd, że gaźnik elementarny nie nadaje się do zasilania silnika (szczególnie pracującego przy zmiennym obciążeniu i prędkości obrotowej). Aby przystosować go do tego celu, konieczne jest zastosowanie układu wyrównawczego, zbliżającego charakterystykę gaźnika do charakterystyki pożądanej. Systemy wyrównawcze i urządzenia dodatkowe gaźników Istnieje wiele rozwiązań konstrukcyjnych gaźników, często zupełnie do siebie niepodobnych. Jednakże znaczna większość konstrukcji opiera się na następujących systemach wyrównawczych, rozwiązanych konstrukcyjnie w różny sposób, zmieniających odpowiednio do potrzeb przebieg charakterystyki gaźnik ze studzienką wyrównawczą, z powietrznym hamowaniem wypływu paliwa, z gardzielą o zmiennym przekroju.