GEHL SL 6625 uszczelka pod głowicę

W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach GEHL SL 6625.

Uszczelka głowicy GEHL SL6625 dostępna jest na miejscu.

W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.

Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z GEHL SL 6625.

W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.

Zwiększenie czasu wtrysku powoduje, że w okresie opóźnienia zapłonu do cylindra dopływa mniejsza ilość paliwa, a tym samym spalanie przebiega łagodniej. Nadmierne przedłużenie wtrysku powoduje jednak zmniejszenie sprawności ogólnej silnika. Kąt wyprzedzenia wtrysku. Dla danego silnika przy stałej dawce i rodzaju paliwa oraz prędkości obrotowej istnieje jeden optymalny kąt wyprzedzenia wtrysku (podobnie jak dla silników o zapłonie iskrowym kąt wy przędzenia zapłonu), przy którym silnik osiąga największą moc i najmniejsze zużycie paliwa. Przyspieszenie wtrysku powoduje przedłużenie okresu opóźnienia zapłonu, gdyż w chwili początku wtrysku powietrze w cylindrze ma niższe ciśnienie i temperaturę. Opóźnienie wtrysku daje bardziej „miękką” pracę silnika, pogarsza jednak równocześnie jego sprawność. Prędkość obrotowa wału korbowego. Ze wzrostem prędkości obrotowej walu korbowego silnika czas trwania okresu opóźnienia spalania zmniejsza się stosunkowo nieznacznie, natomiast zwiększa się długość tego okresu mierzona w stopniach obrotu walu korbowego. W wyniku uzyskuje się bardziej „twardy” bieg silnika, spalanie trwa w ciągu większego kąta obrotu walu korbowego, wskutek czego wzrasta temperatura spalin. Ponieważ wpływ zwiększonego zawirowania powietrza nie powoduje skrócenia spalania proporcjonalnie do wzrostu prędkości obrotowej silnika, konieczne jest zwiększenie kąta wyprzedzenia wtrysku w celu uzyskania optymalnych warunków pracy silnika.