W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach GEHL SL 6620.
Uszczelka głowicy GEHL SL6620 dostępna jest na miejscu.
W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.
Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z GEHL SL 6620.
W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.
Spalanie w III okresie odbywa się ze zmniejszoną szybkością wydzielania ciepła wskutek zmniejszenia koncentracji tlenu i wpływu spalin. Długość III okresu, w czasie którego zazwyczaj nie dopływa już paliwo do cylindra (niekiedy dopływa jeszcze w początkowej fazie) zależy głównie od procesów dyfuzji par paliwa, spalin i tlenu. Pomimo nieprzerwanego intensywnego wydzielania ciepła i wzrostu temperatury ładunku cylindra, ciśnienie zmniejsza się wskutek zwiększania objętości spowodowanego coraz szybszym ruchem tłoka. Czas trwania III okresu zależy głównie od wartości współczynnika składu mieszanki (pozornego), prędkości zawirowania ładunku, charakterystyki wtrysku paliwa. Przy właściwie dobranej charakterystyce wtrysku i optymalnych warunkach przebiegu spalania osiąga się największą temperaturę spalania 20 … 35° po zwrocie głowicowym tłoka. Czwarty okres dopalania paliwa przebiega z niewielką stale zmniejszającą się szybkością wydzielania ciepła. Ilość ciepła wydzielająca się w tym okresie wynosi zazwyczaj około 15 % i może dojść do 30 % przy długotrwałym wtrysku o niekorzystnej charakterystyce. Okres dopalania trwa do 50 … 60° obrotu wału korbowego, a niekiedy nawet dłużej. Warunki spalania w okresie są niesprzyjające, gdyż w cylindrze znajduje się znaczna ilość spalin, a równocześnie temperatura w cylindrze zmniejsza się. Wydzielenie większej ilości ciepła w IV okresie, w czasie suwu pracy, powoduje bardzo wyraźne obniżenie sprawności silnika, gdyż ciepło to może być już tylko w nieznacznym stopniu zamienione na pracę, zwiększa natomiast temperaturę spalin.