Mamy dla Państwa do zaoferowania pierścienie oraz tłoki do GEHL SL5640 do silnika Isuzu stosowanego w koparkach GEHL SL 5640. W naszej ofercie posiadamy tłoki nad wymiarowe, tuleje cylindrów oraz pierścienie tłokowe.
Obsługujemy również pozostałe modele GEHL SL5640, tj. GEHL SL 5640E.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Spalanie w silnikach o zapłonie samoczynnym W silnikach o zapłonie samoczynnym paliwo wtryskiwane jest do sprężonego powietrza o ciśnieniu 35 …45 kG/cma i temperaturze 500… 750°C. Ze względu na to, że wtrysk paliwa rozpoczyna się średnio o 15 … 30° obrotu wału korbowego przed głowicowym zwrotem tłoka, temperatura i ciśnienie sprężonego ładunku są w chwili wtrysku niższe niż wynikałoby to ze stopnia sprężania silnika. W przypadku silników o zapłonie samoczynnym, odznaczających się dużymi wartościami stopni sprężania, wspomniana różnica może uzyskiwać duże wartości odpowiadające obniżeniu G nawet o 1 … 3 jednostek. Drobno rozpylone kropelki paliwa odparowują, para dyfunduje i miesza się z powietrzem wypełniającym komorę spalania tworząc mieszankę palną. Cechą charakterystyczną tej mieszanki jest znaczna niejednorodność. Współczynnik nadmiaru powietrza w poszczególnych częściach komory ma wartość od zera w bezpośredniej bliskości powierzchni kropli do nieskończoności w częściach komory, do których nie dotarły jeszcze pary paliwa. Zauważmy, że w rozpatrywanym przypadku można mówić o składzie mieszanki jedynie w odniesieniu do mieszanki zawierającej pary paliwa. Średni współczynnik nadmiaru powietrza w silnikach tych jest zawsze większy od jedności.