W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowicy do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach GEHL SL 5240.
Uszczelka głowicy GEHL SL5240 dostępna jest na miejscu.
W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.
Obsługujemy również pozostałe modele GEHL SL5240, tj. GEHL SL 5240E.
Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z GEHL SL 5240.
W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.
Moc silnika zależy od wartości opałowej nie paliwa, lecz mieszanki, gdyż ta ostatnia decyduje o ilości ciepła wywiązywanej w cylindrze silnika (w praktyce moc silnika nie zależy od rodzaju stosowanego paliwa pod warunkiem, że paliwo to będzie prawidłowo spalane w danym silniku). Wartość opałowa paliwa decyduje natomiast o jego zużyciu przez silnik. Mieszankę nazywamy jednorodną, jeżeli paliwo jest równomiernie wymieszane z powietrzem. Można to uzyskać jedynie wtedy, gdy jej składniki mają ten sam stan skupienia, a więc gdy paliwo ciekłe jest całkowicie odparowane. Wskutek niecałkowitego odparowania paliwa oraz zaburzeń przepływu mieszanki na drodze od gaźnika do silnika, bądź niedokładnego wymieszania paliwa z powietrzem przy zasilaniu wtryskowym oraz wskutek niejednorodnego składu paliw węglowodorowych, których poszczególne frakcje znacznie różnią się między sobą właściwościami fizycznymi, mieszanka w cylindrze w chwili zapalenia nie jest jednorodna. Oznacza to, że poszczególne partie mieszanki w różnych częściach komory spalania mają różny współczynnik składu. Wskutek periodycznego zasysania mieszanki do cylindra i wzajemnego oddziaływania na siebie cylindrów, mieszanka przepływa przez rurę ssącą w sposób pulsujący. Wskutek tego średni skład mieszanki w tym samym cylindrze w dwóch kolejnych suwach ssania może być różny. Również skład mieszanki w poszczególnych cylindrach może być różny. Paliwo w czasie mieszania się z powietrzem paruje kosztem ciepła pobieranego od powietrza lub ścian przewodów. Zazwyczaj jednak odparowanie do chwili zapłonu nie jest całkowite.