W naszym sklepie mamy do zaoferowania uszczelkę głowic do silnika Isuzu, który pracuje w koparkach GEHL SL 4835.
Obsługujemy również pozostałe modele GEHL SL4640, tj. GEHL SL 4640, GEHL SL 4640E serie 310601.
Uszczelka głowicy GEHL SL4835 dostępna jest na miejscu.
W naszej ofercie oprócz uszczelki pod głowicę posiadamy również zestaw uszczelek, uszczelkę pokrywy zaworowej, uszczelkę miski olejowej, komplet uszczelek zawierających uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.
Nasza firma obsługuje wszystkie typy silników Isuzu z GEHL SL 4835.
W razie jakichkolwiek pytań proszę skontaktować się z naszą firmą. Kontakt zarówno telefoniczny jak i mailowy.
Zaletą pierwszego rozwiązania jest możliwość usytuowania zespołu doładowującego w dowolnym miejscu oraz wysoka sprawność turbiny. Schemat turbosprężarki o pulsacyjnym zasilaniu turbiny na pokonanie oporów przepływu, a część jej zamienia się na ciepło podwyższając temperaturę i objętość spalin. Rozwiązanie to stosowane jest przy ciśnieniach doładowania powyżej 1,5 kG/m2 oraz z reguły w szybkobieżnych silnikach trakcyjnych. Rozwiązanie drugie pozwala na wykorzystanie większej części energii kinetycznej spalin i mimo mniej korzystnych warunków pracy turbiny zasilanej spalinami o pulsującym ciśnieniu ogólna ilość wykorzystanej energii spalin jest większa niż w systemie poprzednim. Rozwiązanie to stosowane jest głównie w silnikach dużej mocy, pracujących przy stosunkowo małych zmianach prędkości obrotowej i obciążenia. W silnikach tych najczęściej stosuje się także chłodzenie powietrza doładowującego. Uzyskuje się przez to możliwość zwiększenia mocy silnika dzięki obniżeniu temperatury całego obiegu i stopnia obciążenia cieplnego części silnika oraz dzięki zwiększeniu gęstości ładunku przy określonym jego ciśnieniu. Obniżenie temperatury powietrza w chłodnicy pozwala na zwiększenie mocy silnika o 3 … 4%. Ponadto chłodzenie powietrza doładowującego powoduje zwiększenie sprawności silnika.