Mamy dla Państwa do zaoferowania pierścienie oraz tłoki do GEHL SL4615 do silnika Isuzu stosowanego w koparkach GEHL SL 4615.
W naszej ofercie posiadamy tłoki nad wymiarowe, tuleje cylindrów oraz pierścienie tłokowe.
W razie jakichkolwiek pytań, proszę skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Przy małych prędkościach obrotowych silnika prędkość przepływu mieszanki (powietrza) przez przewody ssące jest niewielka, a więc energia kinetyczna ładunku jest stosunkowo mała. Skutkiem, tego po zakończeniu suwu ssania następuje wypychanie już zassanego ładunku do rury ssącej. Inaczej dzieje się przy większych prędkościach obrotowych silnika, gdy szybko płynący ładunek ma dużą energię kinetyczną. Wówczas po zakończeniu suwu ssania, do chwili zamknięcia zaworu ssącego, ma miejsce dynamiczne doładowanie cylindra. Masa ładunku w cylindrze ulega zwiększeniu. Z powyższego wynika, że przy napełnianiu cylindra silnika występują dwa przeciwstawne zjawiska zwiększania napełnienia przy wzroście prędkości obrotowej, wskutek dynamicznego doładowania, zmniejszenia napełnienia przy wzroście prędkości obrotowej, wskutek rosnących oporów hydraulicznych. Przewaga pierwszego występuje w zakresie mniejszych prędkości obrotowych, drugiego w zakresie większych. Dlatego też krzywa wykazuje dla większości typowych rozwiązań konstrukcyjnych maksimum w przypadku prędkości obrotowych wynoszących znamionowy cłu Przebieg krzywej jest prawne identyczny z przebiegiem krzywej momentu obrotowego oczywiście przy odpowiednio dobranej skali wykresu. Wynika stąd, że przebieg zjawisk towarzyszących napełnianiu cylindrów silnika ma decydujący wpływ na charakterystykę eksploatacyjną silnika i jego przydatność jako źródła napędu.