NEW HOLLAND E385 pierścienie tłokowe

Zajmujemy się sprzedażą tłoków i pierścieni do NEW HOLLAND E385. W ofercie do silnika Isuzu, który znalazł zastosowanie w koparce NEW HOLLAND E 385, pierścienie tłokowe, tuleje cylindrów, a także tłoki nadwymiarowe (o ile występują w danej wersji).

Obsługiwane przez nas modele koparki NEW HOLLAND E385 to: NEW HOLLAND E385B, NEW HOLLAND E385C.

Jeśli masz problem z dobraniem – zadzwoń, pomogą Ci w tym nasi konsultanci.

Sprężyna rozciągana (układ I) jest zastąpiona w układzie II sprężyną ściskaną z możliwością działania odwrotnego. Sprężyny ściskane są bardziej wytrzymałe i trwałe niż sprężyny rozciągane, w których często następuje odginanie się zaczepów. Sprężyna według układu odwróconego jest bardziej niezawodna, ale bardziej złożona i cięższa niż według układu zwykłego (układ I). Umocowanie wpustu prowadzącego w piaście przyczynia się do polepszenia technologiczności konstrukcji. Odpada pracochłonna operacja dopasowania długiego wpustu oraz zapewnia się bardziej dokładne prowadzenie piasty, gdyż rowek w wale można wykonać dokładniej niż długi wpust. Pośrednie koło zębate. Układ II osadzenia koła zębatego jest bardziej korzystny pod względem rozmiarów i technologiczności. Warunki pracy ułoży skowania są lepsze w wyniku zwiększenia sztywności podpór. Przy osadzeniu koła według układu I wał pod działaniem siły wypadkowej i nacisku między zębnego podlega obciążeniu okresowo zmiennemu w układzie II oś jest obciążona statycznie. W konstrukcji według układu I cylinder jest nieruchomy, przesuwa się w nim tłok z tłoczyskiem napędowym. W odwróconym układzie II tłok i tłoczysko są nieruchome, przesuwa się po nich cylinder zaopatrzony w widełki napędowe.