NEW HOLLAND E385 uszczelka pod głowicę

W ofercie uszczelka pod głowicę do silnika Isuzu występującego w koparce NEW HOLLAND E385.

Uszczelka głowicy do NEW HOLLAND E 385 dostępna jest na miejscu. Mamy do zaoferowania również uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej, zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów oraz inne uszczelki.

Obsługiwane przez nas modele koparki NEW HOLLAND E385 to: NEW HOLLAND E385B, NEW HOLLAND E385C.

W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.

Kulistą powierzchnię przegubu rurowego można zastąpić dwiema powierzchniami kulistymi, uzyskując znaczne zmniejszenie gabarytu i ciężaru. Natomiast wykonanie jest bardziej skomplikowane, gdyż należy zachować współśrodkowość dwóch powierzchni kulistych. Zastąpienie zamocowania łopatki turbiny za pomocą widełek, obejmujących teowe obrzeże tarczy wirnika (układ I) przez osadzenie jej teowej stopki w pierścieniowym wrębie (układ II) prowadzi do uzyskania mniejszego ciężaru, większej sztywności i ułatwia wykonanie stopki łopatki. Prowadzenie grzybka zaworu zwrotnego przez trzon, przesuwający się w otworze obudowy (układ II) zamiast prowadzenia przez trzpień wciśnięty do obudowy (układ I) jest bardziej dokładne, gdyż otwór prowadzący i gniazdo zaworu można obrobić przy jednym ustawieniu unikając pośrednictwa trzpienia. Napęd dźwigni dwuramiennej. Przeniesienie powierzchni kulistej z drążka (układ I) na zderzak (układ II) polepsza warunki smarowania olej znajdujący się w komorze mechanizmu gromadzi się w miseczkowym zakończeniu drążka. W układzie I jest prawie wykluczone, aby olej przedostał się do powierzchni współpracujących. Prowadnica pryzmatyczna. Układ II jest korzystniejszy ze względu na smarowanie. Smar utrzymuje się w zagłębieniach, co przyczynia się do zwiększenia trwałości prowadnicy i zachowania dokładności prowadzenia.