KRAMER 4507 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy W sprzedaży tłoki i pierścienie do KRAMER 4507. Do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins pracującego w ładowarkach KRAMER 4507 oferujemy pierścienie tłokowe KRAMER 4507. Uszczelka pod głowice do KRAMER 4507 dostępna na miejscu.

Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Zastosowanie przez Gurejewa i innych wysokoefektywnych papierowych filtrów powietrza, pozwoliło zmniejszyć zużycie silników 1,6÷1,8-krotnie w stosunku do silników eksploatowanych z odśrodkowo-mokrymi filtrami powietrza. W czasie badań silników wysokoprężnych stwierdzono ścisłą zależność pomiędzy wymiarami cząstek pyłu a wartością zużycia tulei cylindrów i tłoka. Watson i inni stwierdzili, że pył o mniejszej twardości powoduje przyspieszone zużycie w momencie zetknięcia się ścierniwa z zużywaną powierzchnią, następnie cząstka pyłu zostaje wygładzona i rozdrobniona. Zużycie ogranicza się wtedy do pierwszego pierścienia tłokowego. Stwierdzono, że cząstki są zmywane przez olej i nie wpływają na zwiększenie zużycia pierścieni tłokowych. Pyły twarde nie ulegają procesom rozdrabniania i ścierania, tak jak pyły o mniejszej twardości. Powodują one zużywanie wszystkich pierścieni tłokowych, a następnie po dostaniu się do oleju biorą udział w procesie przyspieszonego zużywania innych obszarów tarcia.