KRAMER 911 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins występującego w ładowarce KRAMER 911. Uszczelka pod głowice do KRAMER 911 dostępna na miejscu.

Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

W celu wykonywamy znaną ze statyki redukcję układu tych obciążeń do środka przekroju. W przypadku najogólniejszym otrzymujemy, jak wiadomo, jedną siłę B i jedną parę sił o wektorze momentu 931. Siłę B rozkładamy na siłę N — normalną do przekroju i silę T—leżącą w płaszczyźnie przekroju. Podobnież moment 931 rozkładamy na M, którego wektor leży w płaszczyźnie przekroju i Ms, którego wektor jest prostopadły do tej płaszczyzny. Rozpatrzmy najpierw przypadki szczególne, a mianowicie 1. Tylko _AT=)=0, a wszystkie inne wielkości są równe zeru. Wtedy siły wewnętrzne sprowadzają się do wypadkowej Najprostsze modele teoretyczne części konstrukcyjnych prostopadłej do przekroju i przechodzącej przez jego środek 8. A3 4 * * 7 nazywamy siłą podłużną (także wzdłużną lub osiową). Jeżeli ta siła jest skierowana na zewnątrz od części rozpatrywanej, to jest Siła (poprzeczna tnąca) siłą rozciągającą, WT razie przeciwnym jest siłą ściskającą. Stwierdzamy to mówiąc, że pręt jest w rozpatrywanym przekroju rozciągany lub ściskany siłą osiową N.