W sprzedaży tłoki i pierścienie do KRAMER 880. Do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins występującego w ładowarce KRAMER 880 oferujemy pierścienie tłokowe, a także tłoki nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują) oraz tuleje cylindrów.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Drobne rysy poprzeczne, powstałe przy obróbce powierzchni, mogą znacznie zmniejszyć wartość wytrzymałości na zmęczenie. Pęknięcie prętów badanych „na zmęczenie“ zaczyna się niemal zawsze od bardzo drobnych uszkodzeń powierzchni, np. od kresek znaczących długość pomiarową próbki. Powierzchnia pęknięcia ma przy tym wygląd odmienny niż przy próbie doraźnej, jest bowiem częściowo bardzo gładka, a nigdy nie poszarpana. Drugą ważną cechą złomu zmęczeniowego jest brak odkształceń trwałych, nawet u metali bardzo ciągliwych. Badanie materiału „na zmęczenie“ odbywa się w sposób następujący po sporządzeniu odpowiedniej ilości prętów próbnych dostosowanych do specjalnej maszyny wytrzymałościowej (np. Doświadczalne podstawy stereodynamiki wytrzymałości trwałej, musimy dla zastosowań praktycznych zamknąć obie gałęzie wykresu poziomymi odcinkami AB i A B , których rzędne przedstawiają granicę plastyczności przy rozciąganiu i ściskaniu.