KRAMER 880 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins występującego w ładowarce KRAMER 880. Uszczelka pod głowice do KRAMER 880 dostępna na miejscu.

Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Doświadczenia wykonywane różnymi metodami przez różnych badaczy prowadzą nierzadko do wniosków niezgodnych i utrudniają uporządkowanie ogromnego materiału doświadczalnego przez jakąś ideę teoretyczną. W każdym razie jednak dzięki tym badaniom rozporządzamy do użytku technicznego ważnymi wskazówkami, zwłaszcza w odniesieniu do najlepiej stosunkowo zbadanych stali konstrukcyjnych, a mianowicie 1) przy wahaniu obciążenia zmiennego powodującego krańcowe wartości naprężenia omax i Umin (pojmowane algebraicznie) obniżenie wytrzymałości na zmęczenie w porównaniu do wytrzymałości doraźnej jest tym większe, im większa jest amplituda zmian, tj, oroax — ffmin 2) to obniżenie nie zależy od częstości zmian obciążenia w granicach 60 do 800 zmian na minutę przy częstościach powyżej 800 do 2400 wzrasta dość znacznie z częstością (według O. Reynoldsa i J. H. Smitha), aby przy jeszcze większych częstościach (do 7000 według B. Hopkinsona) znowu wyraźnie maleć 3) obniżenie wytrzymałości na znużenie w stosunku do wytrzymałości doraźnej, a także i do wytrzymałości trwałej, zależy w znacznym stopniu od stanu powierzchni pręta.