KRAMER 850 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins występującego w ładowarce KRAMER 850. Uszczelka pod głowice do KRAMER 850 dostępna na miejscu.

Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

Obsługujemy modele tj. KRAMER 850 SERIE 346040548, KRAMER 850 SERIE 346040549.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

W. Yoigta, ówczesnego koryfeusza fizyki teoretycznej w Getyndze i szerzyli poglądy Mohra przez parę dziesiątków lat w piśmiennictwie technicznonaukowym kontynentu Europy. Z tego powodu nie wystarczy tutaj przejść do porządku nad hipotezą Mohra, lecz dla przestrogi studiujących trzeba wykazać podstawowe błędy tej hipotezy. Otóż Mohr, przyjmując, że tak kryterium pojawiania się odkształceń trwałych (zwane także warunkiem plastyczności) jako też i kryterium pęknięcia materiału, dają się określić jedną i tą samą funkcją składowych stanu napięcia w miejscu niebezpiecznym, popełnia pierwszy błąd zasadniczy. Jest bowiem rzeczą jasną, że warunki obu zjawisk mogą, a nawet muszą w ogóle być różne. Drugi błąd tkwi w założeniu, że wytężenie materiału w rozpatrywanym elemencie ciała (izotropowego) jest zależne od naprężenia całkowitego w jednym z przekrojów poprowadzonych przez ten element i to w takim, któremu odpowiada dostatecznie wielkie naprężenie styczne. Ponieważ w przedstawieniu stanu napięcia o1 a2, a3 kołami naprężeń są naprężenia styczne (przy danej wartości stosunku o1 a2 a3)f tym większe, im większa jest różnica dwóch naprężeń głównych, a zatem im większy jest promień największego z trzech kół, przeto Mohr wnioskuje, że znalazłszy (doświadczalnie) taki układ wartości, który odpowiada stanowi graniczącemu między sprężystym a elastoplastycznym i to każdej wartości stosunku otrzymalibyśmy dwuparametrową rodzinę kół.