W sprzedaży tłoki i pierścienie do KRAMER 814. Do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins występującego w ładowarce KRAMER 814 oferujemy pierścienie tłokowe, a także tłoki nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują) oraz tuleje cylindrów.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Najpierw dążymy do ścisłego lub przynajmniej dostatecznie przybliżonego wyznaczenia odkształceń i naprężeń w danej części konstrukcyjnej pod wpływem obciążeń określonych co do położenia i stosunku wielkości. Tę część zadania rozwiązujemy zwykle na podstawie teorii sprężystości. Osiągnąwszy ten wynik przystępujemy do szukania miejsca niebezpiecznego (przekroju niebezpiecznego), tzn. miejsca, gdzie przy pomyślanym wzroście obciążenia zajdzie najpierw odkształcenie trwałe o wielkości uznanej za szkodliwą albo (w przypadku materiału kruchego) pęknięcie. Wyrażamy to także krócej, mówiąc, że szukamy miejsca największego wytężenia materiału, mając na myśli pewną funkcję naprężeń lub odkształceń, której wartość liczbowa mierzy niebezpieczeństwo osiągnięcia zbyt wielkich odkształceń plastycznych lub granicy wytrzymałości.