KRAMER 612 uszczelka pod głowicę

W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins występującego w ładowarce KRAMER 612. Uszczelka pod głowice do KRAMER 612 dostępna na miejscu.

Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.

Obsługujemy modele tj. KRAMER 612SL.

W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.

Przy maksymalnej prędkości obrotowej wrzeciona temperatura łożysk nie powinna przekraczać 70-80°. Zbadać pracę obrabiarki pod obciążeniem. Jeśli otrzymuje się niezadowalającą jakość powierzchni, nieprawidłowy kształt obrabianej powierzchni, bicie frezów, to obrabiarkę należy dodatkowo wyregulować. Zasadnicze przyczyny tych wad są następujące a) złe wyregulowanie łożysk wrzeciona, b) niezadowalające dopasowanie i zamocowanie frezów c) duży wysięg freza, d) niewystarczające mocowanie przedmiotu, e) niezadowalające dopasowanie i regulacja. W razie potrzeby umieścić na obrabiarce urządzenia zabezpieczające, chroniące przed gorącym wiórem. W stosunku do narzędzia 1. Dobrać dla danego wyrobu frez najodpowiedniejszy pod względem konstrukcji i wymiarów. 2. Dobrać płytkę z węglików spiekanych najodpowiedniejszą do obróbki danego materiału. 3. Zorganizować prawidłowe ostrzenie frezów. 4. Wysięg zębów freza nie powinien przewyższać wysokości sworznia. 5. Średnica trzpienia powinna różnić się od średnicy otworu freza nie więcej niż o 0,02 i 0,03 mm. 6. Stożkowy chwyt trzpienia powinien być bardzo starannie dopasowany do wrzeciona obrabiarki.