KRAMER 520 pierścienie tłokowe

W sprzedaży tłoki i pierścienie do KRAMER 520. Do silnika Yanmar, Kubota, Deutz, Perkins występującego w ładowarce KRAMER 520 oferujemy pierścienie tłokowe, a także tłoki nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują) oraz tuleje cylindrów.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Frez powinien obracać się w tę samą stronę co i ściernica. W ten sposób płytka jest przyciskana do noża. Przy szlifowaniu na sucho nie wolno dopuścić do przegrzania płytek. Z tego powodu za każdym przejściem można zdzierać bardzo niewielką warstwę. Przy szlifowaniu zgrubnym głębokość skrawania jest nie większa niż 0,005 mm, zaś przy dokładnym nie większa niż 0,002 mm.. Po szlifowaniu należy koniecznie sprawdzić frez na bicie na obwodzie i na czole za pomocą czujnika. Po zakończeniu szlifowania ostrzy się powierzchnię przyłożenia lub, jak mówią, wykonuje się odsądzenie. Frez o niewielkiej średnicy, którego korpus wykonany, jest w całości z trzpieniem, wstawia się w otwór wrzeciona głowicy ostrzarki. Frezy mające otwór nasadza się na trzpień wstawiony w otwór wrzeciona głowicy. Posługując się podpórką wykonuje się kolejno odsądzenia. Operację tę wykonuje się ściernicami garnkowymi z zielonego karborundu o ziarnistości 60 i 80.