Oferujemy wszystkie części zamienne do silnika YANMAR, KUBOTA, DEUTZ, PERKINS z ładowarki KRAMER 112SL. Większość części silnikowych dostępna na miejscu w Polsce. Możemy wysłać je już dziś do Ciebie kurierem.
Do KRAMER 112 SL oferujemy takie części jak panewki wału korbowego, pierścienie, uszczelniacze i wiele innych części.
W razie pytań zadzwoń lub napisz maila.
Wielki geniusz epoki Odrodzenia, Leonardo da Vinci (1452—1519), oprócz nauk humanistycznych, żywo interesuje zagadnieniami mechanicznymi. Tworzy liczne projekty ciekawych mechanizmów. Innym wielkim uczonym, którego prace wpłynęły na rozwój mechaniki, jest Galileusz (1564—1642), który sformułował między innymi powszechnie dziś znane prawo swobodnego spadaniu. Podstawowe prawa mechaniki sformułował wielki angielski uczony fizyk i matematyk Izaak Newton (1643—1727). W prucy „Matematyczne prawa naturalnej filozofii” wydanej w 1637 r. zawarte są zasadnicze prawa mechaniki, którą nazywamy mechaniką klasyczną lub newtonowską. Mechanika klasyczna była rozwijana przez wielu uczonych XVIII, XIX i XX wieku. Do największych należą Lagrange. Hamilton, Jacobi, Euler, dAlembert i inni. Należy podkreślić duży wkład wniesiony do rozwoju mechaniki przez polskich uczonych. Wymienimy tu przede wszystkim S, Drzewieckiego, F. Kucharzewskiego, J. N. Frank ego, Z. Straszewicza, S. Banacha oraz M. T. Hubera. Prace tych uczonych, profesorów naszych wyższych uczelni, przyczyniły się znacznie do rozwoju mechaniki i przysporzyły dużo sławy polskiej nauce. Wielką rolę odegrali uczeni rosyjscy. Spośród nich należy wymienić M. Ostrogradzkiego, M. W* Łomonosowa, Z. Kowalewską, N. Żukowskiego, J. Miesczerskiego, K. Ciołkowskiego i in. Mechanika klasyczna panowała niepodzielnie od czasów Newtona przez półtora wieku, póki nie stwierdzono, że pewnych faktów, np. niektórych ruchów ciał niebieskich, nie można objaśnić na podstawie praw nią rządzących, Rozbieżność pomiędzy teorią a obserwacją doprowadziła do powstania na przełomie XIX i XX wieku nowej nauki, zwanej mechaniką relatywistyczną.