W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Isuzu pracującego w koparkach JCB 8060. Uszczelka pod głowice do JCB 8060 dostępna na miejscu. Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Wskutek zwiększania wyprzedzenia otwarcia zaworu wylotowego maleje więc stopień rozprężania spalin i zmniejsza się ilość wykonywanej przez nie pracy użytecznej, czyli również moc silnika. Optymalne byłoby wyprzedzenie otwarcia zaworu wylotowego zapewniające jak najdalej zaawansowane rozprężanie spalin podczas suwu rozprężania i jednocześnie ograniczające do minimum straty mocy silnika/powodowane przymusowym usuwaniem resztek spalin z przestrzeni roboczej cylindra. Jeżeli parametry ustawienia rozrządu są niezmienne, w praktyce oba te wymagania mogą być zadowalające- spełnione tylko w odniesieniu do określonej prędkości biegu silnika. Wobec rozległości zakresu użytecznych prędkości biegu samochodowego silnika wysokoprężnego, możliwie korzystne wyprzedzenie otwarcia jego zaworów wylotowych dobiera się zwykle uwzględniając wyniki odpowiednio zaprogramowanych badań doświadczalnych i prób eksploatacyjnych, w ramach których oceniane są wszystkie parametry ustawiania rozrządu. Zwykle decydujące znaczenie mają bowiem określone wymagania użytkowe, jak np. rozwijanie przez silnik dużej mocy użytecznej lub ograniczenie do minimum jednostkowego zużycia paliwa czy inne.