W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Isuzu pracującego w koparkach JCB 8045. Uszczelka pod głowice do JCB 8045 dostępna na miejscu. Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Teoretycznie zawór dolotowy powinien być tak zamykany, aby w chwili osiadania, grzybka zaworu na jego gnieździe podwyższające się już ciśnienie powietrza sprężanego we wnętrzu cylindra równoważyło napór powietrza dopływającego jeszcze z kanału dolotowego. Przedwczesne zamknięcie zaworu dolotowego byłoby niczym nie uzasadnione, ponieważ warunki sprzyjające wydostawaniu się powietrza z przestrzeni roboczej cylindra przez istniejący jeszcze przelot między grzybkiem i gniazdem zaworu dolotowego powstają dopiero po równoważeniu naporu dopływającego wciąż powietrza przez już odpowiednio wysokie ciśnienie powietrza sprężanego w przestrzeni roboczej cylindra, Odpowiednio dobrane opóźnienie zamknięcia zaworu dolotowego zapewnia natomiast, że chociaż trwa już od pewnego czasu Sprężanie powietrza we wnętrzu cylindra, to jednak napływają do niego wciąż jeszcze dodatkowe ilości powietrza z kanału dolotowego.