W ofercie naszej firmy uszczelka głowicy do silnika Isuzu pracującego w koparkach JCB 8040. Uszczelka pod głowice do JCB 8040 dostępna na miejscu. Oprócz uszczelki głowicy oferujemy również zestaw uszczelek, komplet uszczelek zawierający uszczelki kolektorów, uszczelke pokrywy zaworowej, uszczelke miski olejowej i inne uszczelki.
W razie pytań skontaktuj się z naszymi konsultantami.
Niekorzystne dławienie przepływu w bardzo małym przelocie między grzybkiem zaworu i jego gniazdem jest na początku i pod koniec okresu otwarcia zaworu nieuniknione, ponieważ wynika ze swoistego charakteru przemieszczeń elementów jego napędu. Na drodze konstrukcyjnej tego rodzaju dławienie można ograniczać jedynie przez znaczne zwiększanie chwilowych prędkości, z jakimi zawór grzybkowy jest przemieszczany w zakresie swych niewielkich wzniosów, lecz jednocześnie potęguje to hałaśliwość pracy mechanizmu rozrządu i wydatnie wzmaga intensywność Wysokoprężne silniki zużywania się jego elementów. Przeważnie, z uwagi na niezawodność działania i trwałość części mechanizmu rozrządu, raczej dąży się więc do zmniejszania prędkości przemieszczeń zaworu na początku i pod koniec okresu jego otwarcia. Niepożądane następstwa powodowania przez zawór rozrządu silnego dławienia przepływu, bezpośrednio po oderwaniu się grzybka od gniazda i tuż przed osadzeniem się znów grzybka na nie, względnie łatwo dają się niemal całkowicie wyeliminować przez stosowne wydłużenie okresu otwarcia zaworu. Polega to w praktyce na odpowiednim dobraniu parametrów ustawienia rozrządu silnika wysokoprężnego, czyli możliwie korzystnych wyprzedzeń otwarcia i opóźnień zamknięcia zaworów.