W sprzedaży tłoki i pierścienie do JCB8070. Do silnika Isuzu występującego w koparce JCB 8070 oferujemy pierścienie tłokowe, a także tłoki nadwymiarowe (o ile w danej wersji występują) oraz tuleje cylindrów.
Zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Dwa mniejsze zawory rozrządu, spełniające zadania dużego zaworu pojedynczego, na ogół są jednocześnie otwierane i zamykane przez tę samą krzywkę pędną na wale rozrządu. Dzięki temu można bowiem ograniczyć do minimum liczbę elementów mechanizmu rozrządu, ponieważ do wymuszania identycznych i jednoczesnych przemieszczeń dwóch zaworów tego samego przeznaczenia wystarcza typowy napęd zaworu pojedynczego, uzupełniony jedynie dźwignią pośrednią. Dodać tu trzeba, że w samochodowych czterosuwowych silnikach wysokoprężnych więcej niż po dwa zawory rozrządu w każdym z cylindrów stosuje się coraz częściej i to z różnych względów, bynajmniej nie tylko z uwagi na brak miejsca na wbudowanie pary wystarczająco dużych zaworów pojedynczych. Wprawdzie do zapewniania sterowania wymiany ładunku cylindra przy użyciu więcej niż dwóch zaworów skłaniać mogą rozmaite czynniki, lecz przeważnie decydują dążenia do zwiększenia napełnienia cylindra czystym powietrzem oraz do ograniczenia niedogodności stwarzanych przez dość znaczne masy i rozmiary zaworów grzybkowych o wielkich przepustowościach.